Sitovy tisk

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 11 17:05:23 CEST 2001

Dobry den,

On Thu, Oct 11, 2001 at 03:52:04PM +0200, Petr Zapadlo wrote:

> Ano, mam stejnou zkusenost, zmackuti ikony tiskarny neudela nic (krom
> drobneho zahrceni disku). Zadnou chybovou hlasku jsem, ale nikde nenasel.
> Mam na to workaround:
> Ikona tisk, tisk do souboru, prechod do konzole, lpr jmeno_souboru.ps a uz to
> leze z tiskarny.

neodpovidal jsem, protoze tyhle aplikace nepouzivam...

Nicmene: nebyla by moznost, ze tam chybi tzv. default tiskarna (vetsinou
ma v printcap-u jmeno lp)? Nebo bych zkusil projet konfiguraky zminenych
programu a hledat 'lp'... Treba narazite na neco pouzitelneho, me se
kvuli tomu instalovat cele qt nechce...

> Priznavam je to pakarna, ale tisknu.
>
> S pozdravem
> --