Sitovy tisk

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Pátek Říjen 12 11:19:29 CEST 2001

> Ano, mam stejnou zkusenost, zmackuti ikony tiskarny neudela nic (krom
> drobneho zahrceni disku). Zadnou chybovou hlasku jsem, ale nikde nenasel.
> Mam na to workaround:
> Ikona tisk, tisk do souboru, prechod do konzole, lpr jmeno_souboru.ps a uz
> to leze z tiskarny.
>
> Priznavam je to pakarna, ale tisknu.

Mne KMail tiskne. Mam ho nastavenej takhle :

Pouzivany tiskovy system : Tisk pomoci externiho programu (obecne)
Jmeno (tiskarny) : PS tiskarna
Tiskovy prikaz : lpr -Plp

Jakakoliv jina varianta (volba "Pouzivany tiskovy system") mi :
A) nic neudela ( podobne jako Vam)
B) skonci chybou na lpr protoze se snazi dat za parametr -P kompletni
nazev+aliasy tiskarny ( chce pustit "lpr -P 'lp|Printer1 auto' ...") a zrovna
kvuli KMailu aliasy z printcapu vyhazovat nebudu.

--
S pozdravem
                 Kebert Martin