Rh 6.2->7.1 neuspesny prechod

Čtvrtek Říjen 11 18:06:27 CEST 2001

On Thu, 11 Oct 2001, j.c. wrote:

> Pridal jsem dalsi disk jako slave na 1.kanale, a abych o stavajici 6.2
> neprisel, zakazal jsem tento v setupu. Povolil jsem boot z cd a IDE1.

Linux nepouziva BIOS. Detekuje disky sam. To bude problem...
Automaticka instalace typu Server likviduje uplne vsechno, instalace typu
Workstation likviduje jen vsechny linuxove oddily, tj.... vse je v tahu
:-#

..ten instalator to pise VELKYMI pismeny...

> Nabootoval jsem z CD a nechal probehnout automatickou instalaci. Po
> restartu pocitac nerestartoval.. (Ten restart mi prisel nejaky rychly,
> instalovaly se balicky, zbyvalo jeste asi 18min. na chvili jsem se
> otocil a koukam-pocitac restartuje).
>
> Vzpomnel jsem si, ze o te 7.1 sly nejake famy, i kdyz ze bych ted
> dostal z linux-cd blbou verzi?

Dalo se to obejit instalaci SMP verze jadra (Vlastni instalace).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz