zeby predsa len nieco aj vo filesystemoch

Čtvrtek Říjen 11 18:23:33 CEST 2001

On Wed, 10 Oct 2001, Stanislav Meduna wrote:

> Toto je dost dolezity vyrok. Doteraz som bol na unixoch zvyknuty,
> ze sice mozem prist o data, ktore sa prave zapisuju, ale co je na
> disku, je v bezpeci. A az do tohoto posledneho pripadu som

To neni pravda - kazde cteni je vlastne zapis (update atime v inodu),
takze se zapisuje "porad" a muze to snadno "ulitnout" a neni potreba mit
soubory ani otevrene.

> Otazka do plena: ako sa to moze stat? Zmenilo sa v ext2 alebo vo vfs
> nieco, co ich urobilo citlivejsimi? Pomozu v tomto pripade
> zurnalovacie systemy? Alebo sa da usudzovat na to, ze USB pise kam
> nema a potom nepomoze ziedny zurnalovaci system?

Vypada to, ze USB udelalo takovy bordel, ze to prestala byt legrace...

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz