zeby predsa len nieco aj vo filesystemoch

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Říjen 12 09:41:39 CEST 2001

milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz (Milan Kerslager) writes:

> To neni pravda - kazde cteni je vlastne zapis (update atime v inodu),
> takze se zapisuje "porad" a muze to snadno "ulitnout" a neni potreba mit
> soubory ani otevrene.

To sice ano, ale inode je ponekud specialni pripad, protoze se s nim
nehybe, nepresunuje se na disku, takze v nejhorsim pripade by se
patrne nezapsal spravny atime.

Ovsem to, ze se ztrati soubor neni zalezitost inode, ale adresare, ve
kterem je ten soubor ulozeny. Tam uz se neco takoveho stat muze. Pokud
se ale nevytvarely nove soubory, tak nevim, proc by se s adresarem
mely provadet nejake kejkle, ktere vedou ke smazani souboru.

To, ze se neco ztrati jenom proto, ze jsem si tesne pred padem dal
ls -l neni normalni.

> Vypada to, ze USB udelalo takovy bordel, ze to prestala byt legrace...

Brno, Czech Republic