qt-designer aplikace a čeština

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 11 19:19:20 CEST 2001

Jiri Kouba wrote:

> Řetězec je za prvním háčkovaným  znakem oříznut, čárky chodí. Omlouvám se,
> měl jsem  to napsat.
>
> Ve *.cpp , který se generuje druhým průchodem uic,  to vypadá takto :
>  CheckBox1->setText( tr( QString::fromUtf8( "\"Jen relativni
>  Ä>-ĹĄ-č-ř-Ĺž
> linky\"" ) ) );
> ....Do textu "Jen relativní linky" jsem prostě vložil zkušební  řetězec
> é-ý-ě-š-č-ř-ž a vlastně od ě  je to neviditelné.

 Ja tedy ten i18n system primo v Qt neznam, ale kdyz jsem tu tr() z
takovehleho zdrojaku odmazal, tak ta cestina sla dobre. Takze bud lepe
prostudovat prislusnou cast dokumentace Qt, nebo pri tomhle pristupu k te
cestine mozna bude i stacit volat uic s prepinacem -tr a tu danou funkci
udelat jen ze hned vrati ten zadany QString.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli