qt-designer aplikace a čeština -vyřešeno

Jiri Vaclavovic jvaclavovic na tinysoftware.cz
Středa Říjen 17 15:10:11 CEST 2001

Martin Spirk wrote:

>To stacilo v qt 1.x, od dob qt 2.x bohuzel ne. Prelozit to sice jde, protoze
>v qt je definovan konstruktor QString(const char *), ale tato konverze
>vnitrne vyuziva funkci fromLatin1(), takze ceske znaky se prevedou spatne.

mate pravdu, nejak jsem se unahlil.... ale ono je to zrejme vsechno
mysleno tak, ze aplikace vznikne v anglictine a pak se pomoci tr() a
externiho souboru prelozi... takze spravne je setText(tr("english")) ;-)

jv