Jake porty pouziva xdm, resp. XWindow pri pouziti vzdaleneho XServeru?

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 11 19:12:54 CEST 2001

Kleena Kleene wrote:

> [...]
> hlasi dve ruzne verze RH:
>   unix  0      [ ACC ]     STREAM     HÖRT          579
>   /tmp/.X11-unix/X0
>   unix  1      [ ]         STREAM     VERBUNDEN     601
>   /tmp/.X11-unix/X0
>   unix  1      [ ]         STREAM     VERBUNDEN     589
>   /tmp/.X11-unix/X0
>
> a jina
>   unix  0      [ ACC ]     STREAM     HÖRT          682
>   /tmp/.X11-unix/X0
>   unix  1      [ ]         STREAM     VERBUNDEN     699
>   /tmp/.X11-unix/X0
>   unix  1      [ ]         STREAM     VERBUNDEN     691

 Ve vypisu netstat ma ten sloupec s cisly nadpis I-Node. /tmp/.X11-unix/*
jsou totix unix domain sockety.

> naslepo povolit vsechny porty 8xx - 700 asi take neni reseni.

 X11 pouziva 6000-6063 (podle hodnoty $DISPLAY). XDM (xdmcp) pouziva 177.
Viz. /etc/services.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli