Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Čtvrtek Říjen 11 22:56:42 CEST 2001

Radek Vybiral wrote:

>A je to. Ale je to Vase chyba/neznalost :)
>
>Staci jeden kouzelny prikaz: modprobe ide-scsi
>a vypalovacka funguje.
>
>Ptate se jakto? Odpoved je jednoducha, nebot distribucni jadro je
>modularni a modul, ktery emuluje SCSI zarizeni pro vypalovani se takto bez
>problemu zavede.
>
>Nevim presne jak instalak z RH, ale instalator u MDK 8.1 uz sam pozna, ze
>mam IDE vypalovacku a prida do /etc/lilo.conf radek:
>append=" hdc=ide-scsi"

Pravdou je, ze instalak z RH 7.1 CZ to nepozna (to ale neni Milanova chyba].

To je prave ono. U mne se append neujal (a zdaleka nejsem sam). Ja
osobne kompiluji podporu pro ide-scsi primo do jadra. (Tedy, nikoliv
jako modul).
Zmineny append je tusim v manualu pro lilo.conf.
Tipoval bych na 1:1 :-)

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz