spojit dve site pres firewall

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Říjen 12 10:38:23 CEST 2001

radek.hruby na sme.cz wrote/napsal:

: Mám asi pet PC a potrebuji je pripojit pres firewall na podnikovou sit ze
: stejnym adresovanim IP adres
:
: problem 1) jak rozchodit proxy ARP na linuxu
: 		pri pridani do ARP tabulky z parametrem "pub"
: 		mi pri listu tohoto zaznamu naskoci Flags MP nikoliv CMP

  Já sice neodpovím, ale zato rozšířím dotazy :-)

  V manuálové stránce arp(8) je psáno:

      NOTE: As of kernel 2.2.0 it is no  longer  possible
      to  set  an  ARP  entry for an entire subnet. Linux
      instead does  automagic  proxy  arp  when  a  route
      exists   and  it  is  forwarding.  See  arp(7)  for
      details.

  V manuálové stránce arp(7) je psáno:

       Linux  will  automatically  add  a non-permanent proxy arp
       entry when it receives an request for a  address  it  for­
       wards  to and proxy arp is enabled on the receiving inter­
       face. When there is a reject route for the target no proxy
       arp entry is added.

  Nikde jsem ale nenašel, jak se proxy-arp povoluje. něco jsem přehlédl?

S přáním pěkného dne

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan < veros @ tac . cz >