spojit dve site pres firewall

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Říjen 12 18:56:03 CEST 2001

veros-XXXX na tac.cz (Veros Kaplan) writes:

> radek.hruby na sme.cz wrote/napsal:
>
> : Mám asi pet PC a potrebuji je pripojit pres firewall na podnikovou sit ze
> : stejnym adresovanim IP adres
> :
> : problem 1) jak rozchodit proxy ARP na linuxu
> : 		pri pridani do ARP tabulky z parametrem "pub"
> : 		mi pri listu tohoto zaznamu naskoci Flags MP nikoliv CMP
>
>   Já sice neodpovím, ale zato rozšířím dotazy :-)
>
>   V manuálové stránce arp(8) je psáno:
>
>       NOTE: As of kernel 2.2.0 it is no  longer  possible
>       to  set  an  ARP  entry for an entire subnet. Linux
>       instead does  automagic  proxy  arp  when  a  route
> [...]

Ja bych rekl, ze to dela automaticky pokud routuje a existuje cesta
na tu sit.

To muze byt uzitecne treba v pripade, ze si z internetu udelate jednu
plochou sit - tj. nastavite netmasku na 0.0.0.0. Linuxovy router pak
bude o vsech vnejsich pocitacich tvrdit, ze je to on a lidi budou mit
pristup na internet, ikdyz nemaji nastavenou branu.

Brno, Czech Republic