Existuje nástroj pro vytváření chráněné dokumentace

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Říjen 12 10:51:20 CEST 2001

On Fri, Oct 12, 2001 at 10:30:55AM +0200, Libor Chocholaty wrote:

> Ovsem je tu otazka statutu Copyrightu v ceskych luzich a hajich. Obavam se, ze
> neni takovy, jak si mnozi z nas mysli. Nejsem pravnik, jen jsem o tom od pravnika
> slysel.

  To je sice pravda, ze nejake "(C)" velkou vahu nema, ale autorsky
  zakon mame a plati i v CR. Nevidim valneho rozdilu mezi papirovou
  knihou a souborem. Okopirovatelne je oboje, rozdil je jen v
  obtiznosti.

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>