Re: Existuje nástroj pro vytváření chráněné dokumentace

Sobota Říjen 13 17:47:29 CEST 2001

On Thu, 11 Oct 2001, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> moc děkuji za všechny názory. Důvodem je výroba různých knížek, kterou
> bych chtěl dávat zdarma, ale v chráněné podobě. Pochopil jsem, že tisk
> by asi měl být zakázán.

Ani byste to nemel lidem davat do ruky. Kdo to bude chtit videt, tak
bude muset prijit osobne a pri odchodu si vybrat mezi vymytim mozku a
zastrelenim -- co kdyby si to zapamatoval a pak to reprodukoval po
pameti? Cetl jste 451 stupnu Fahrenheita, ne?

Omlouvam se, ze zamoruji konferenci svymi cynickymi vylevy, ale obcas
se proste nedokazu ovladnout.

Mimochodem, nezarucuje take nas autorsky zakon (legalnim) uzivatelum
autorskeho dila nejaka prava (citace, vytvareni kopii pro vlastni potrebu
atd...americke copyrightove pravo tomu rika "fair use"), ktera by byla
podobnou ochranou -- za predpokladu, ze by byla ucinna -- ohrozena?