Lotus Domino Server a RedHat 7.1

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Čtvrtek Říjen 11 23:50:49 CEST 2001

| Odesílatel: Karel_Moravec na orcz.cz
| resim jeden problem s instalaci Lotus Domino serveru na oper. systemu
RedHat 7.1
| nicmene se mi nedari se nasledne prihlasit na administrativni konzoli. V
teto
| konferenci jsem take zachytil zpravu, ze na RedHat 7.0 Lotus Domino
funguje,
| nicmene na 7.1 se nechce rozjet. Ma nekdo podobny problem, zkousel to uz
nekdo?

| RedHat je 7.1, jadro 2.4.2-2 enterprise. Stroj je IBM Netfinity s proc.
PII 350
| MHz, 300 MB RAM, SCSI disky.

A musi to byt nutne 7.1? Ta totiz ma problemy s adaptecem co v tom
netfinity je, takze i ja jsem na to same dal 7.0cz zcela uspesne udajne
posledni notes (v srpnu). Cislo si nepamatuji.

Jinak notes je certifikovany na RH6.2 a 7.0 ma jinak adresare... A 7.1 je
zase uplne jina.

Jo a kde jste splasil ten startovaci skript na notesy? Ja ho kdysi docela
velmi slozite hledal na webu IBM (uspesne).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
www.k-net.cz  Multimedia, Networking, Communications, terminals, NC, R+D
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler