Kdy preklad kernelu

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Říjen 12 15:25:03 CEST 2001

> Dovolim si to malicko shrnout:
> V zasade mame dve moznosti
> a) Pouzit kernel z distribuce
> b) Prelozit si vlastni kernel

c) Prelozit si jadro z distribuce.

ad c)
> Kernely z distribuci obsahuji radu patchu, ktere sem zaradili
> distributori a radne je otestovali - to vyhoda je.
A navic mivaji vlastnosti, ktere se v "obycejne" rade projevi az
pozdeji, pokud vubec.
> Vyhoda? Pokud chci vyzkouset nejake nove jadro z distribuce, tak provedu ..
.. preklad jadra upraveneho distributorem (napr. z RawHide), nastavim
si i veci, ktere mi v "binarnim" jadru z distribuce nevyhovuji a muzu
jet.

Mam moznost si vsechno pohlidat a pritom vyuzivat patchu ktere
vyzkousel distributor stejne jako muzu pouzit standardni nastaveni
jadra + specificka oprava, kterou nutne potrebuji (a o zbytek se
nemusim zajimat).

Zkratka tahle cesta kombinuje vyhody obou predchozich.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s