Kdy preklad kernelu

Pavel Urban pavel.urban na hq.iol.cz
Pátek Říjen 12 13:59:34 CEST 2001

> Pokud mi vyhovuje moznost a), nemam skutecne duvod prekladat si kernel.
> Pokud chci jit na b), je naopak vyhodou mit svuj vlastni kernel v
> zaloze. Musim si vyladit prekladac (nainstalovat:-) a pro RH 7.x budu
> jeste potrebovat balicek kgcc (ktery RH uvolnil prave pro preklad jader
> 2.2.x) abych si to 2.2.x jadro mohl prelozit.
>
> Myslim, ze tady nekde bylo jadro pudla predchozi debaty, co rikate? :-)

Myslim, ze ne tak docela. Otazka muze znit (a puvodni dotaz mi tak nejak
pripadal): mam POUZIVAT jadro z distribuce, nebo od Linuse? To zahrnuje
i pouziti vlastnorucne zkompilovaneho kernelu, ale opatchovanecho atd.,
proste tak, jak se vyskytuje treba u RedHatu. Pokud mohu mluvit za sebe,
radeji pouzivam kernely od RedHatu, protoze treba ovladace na QLogic-ove
karty QLA 2100 pro pripojeni diskovych poli v 'normalnim' kernelu uz
nejakou dobu vubec nejsou a dokud byly, tak nefungovaly. Pri pouziti
2.4.7-2.9 z rawhidu spokojene funguji.

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/