nestartuje linux

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Pátek Říjen 12 15:36:31 CEST 2001

> hazard:~# ldd `which mount`
>         libc.so.6 => /lib/libc.so.6 (0x4001c000)
>         /lib/ld-linux.so.2 => /lib/ld-linux.so.2 (0x40000000)

Asi mate prevdu,ze problem bude nekde tady,protoze kdyz ja se podivam na
jakych knihovnach zavisi mount,tak tam mam libc.so.6 =>
/lib/i686/libc.so.6

Jenom nevim jak tam dostanu ten spravny libc. Jak jsem rikal glibc jsem
uz nainstalova pro i386
zkusil jsem spustit ldconfig . Je to ale pokrok,dem temu jeste cas :-))

> Tak se nam to smrsklo na kernel a glibc, ne?
>
> Jeste jedna rana od boku: neni to nahodou 486SX? Pak by bylo
> nutne jeste
> do kernelu zakompilovat emulaci matematickeho koprocesoru...
> Ale to by asi kernel nenabehl vubec...

je to 486 s matematickym koprocesorem - pouze pro doplneni informaci