nestartuje linux

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Říjen 12 16:06:52 CEST 2001

Dobry den,

On Fri, Oct 12, 2001 at 03:36:31PM +0200, Mošnička Roman wrote:

> Asi mate prevdu,ze problem bude nekde tady,protoze kdyz ja se podivam na
> jakych knihovnach zavisi mount,tak tam mam libc.so.6 =>
> /lib/i686/libc.so.6
>
> Jenom nevim jak tam dostanu ten spravny libc. Jak jsem rikal glibc jsem
> uz nainstalova pro i386
> zkusil jsem spustit ldconfig . Je to ale pokrok,dem temu jeste cas :-))

asi bych jeste zkusil pri bootovani te masiny napsat na prikazovy radek
toto:

linux init=/bin/ash.static rw

Pak by mel byt root pripojen rw a tim by mel probehnout
ldconfig a jine dalsi veselosti ;-)))

(viz BootPrompt-HOWTO pro dalsi parametry...)

Jeste pred tim ldconfigem se podivejte do /etc/ld.so.conf...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek