Kdy preklad kernelu

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Říjen 12 18:59:56 CEST 2001

Libor Chocholaty wrote:

> [...]
S tim naprosto souhlasim. Je to dobra kombinace obou predchozich cest.

>To je zajimavy, proc to nedaji do standardniho jadra? Nezajimal jste se o to?
>Me by celkem zajimalo, proc tam nejsou. Taky by me zajimalo, proc je vyndali,
>mam pocit, ze QLogic dela slusne kousky HW.
>
>Libor Chocholaty

Co se tyce ovladacu radicu (nejsem si ale uplne jist, zda je delal
Qlogic) v DELL PowerEdge (napr. PowerEdge 4400) tak ty vyradil v
2.2.18-pre3 sam Alan Cox a jeho poznamka je dost nelichotiva. V 2.2.19
jsem to nezkousel a tak nevim, zda tam jsou.
QLogic ale dela sve vlastni ovladace, ktere je mozne si stahnout a
"zaradit" primo ke zdrojakum jadra tak, aby je videl napr. "make
xconfig" jako samostatnou polozku v menu. Nicmene, nezkousel jsem.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz