Ovladace od QLogicu (WAS: Re: Kdy preklad kernelu)

Pavel Urban pavel.urban na hq.iol.cz
Pondělí Říjen 15 10:39:31 CEST 2001

S QLogicy 2x00 se to ma tak... jeden cas se v kernelech vyskytovaly
dokonce tri ovladace. Jeden primo od QLogicu, druhy od nejakeho
jaderneho vyvojare a treti uz ani nevim od koho. Bohuzel, ten prvni
fungoval mizerne a dalsi dva vubec. V kombinaci s nekterymi kernely
fungovaly ovladace, stazene primo od QLogicu, ackoliv je u nich psano,
ze jsou delane pouze pro 2.2.14. V 2.4-kove rade byl problem vyresen -
ovladace se vyhazely rovnou vsechny. Na webu u QLogicu zustaly nejake
beta-drivery, ktere fungovaly tusim s verzi 2.4.4 a nikdy potom. V
Rawhidovskem 2.4.7-2.9 se vyskytla novejsi verze tehle beta-ovladacu,
ktera uz funguje uspokojive a kterou take pouzivame.

To je ale hnus, co? A kdyz si clovek uvedomi, kolik kusu hw vlastne
existuje, zacina uvazovat o tom, ze takovy kopani kanalu vlastne neni
zas tak spatna prace.

Michal Vymazal wrote:

> Co se tyce ovladacu radicu (nejsem si ale uplne jist, zda je delal
> Qlogic) v DELL PowerEdge (napr. PowerEdge 4400) tak ty vyradil v
> 2.2.18-pre3 sam Alan Cox a jeho poznamka je dost nelichotiva. V 2.2.19
> jsem to nezkousel a tak nevim, zda tam jsou.
> QLogic ale dela sve vlastni ovladace, ktere je mozne si stahnout a
> "zaradit" primo ke zdrojakum jadra tak, aby je videl napr. "make
> xconfig" jako samostatnou polozku v menu. Nicmene, nezkousel jsem.

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/