kylix komponenty & KDE, bylo: Re: qt-designer aplikace a čeština

David Janko djanko na infoware.cz
Sobota Říjen 13 15:50:43 CEST 2001

Vidim, ze tu jsou profici pres QT/KDE, nechtel by se nekdo podilet (at
placenym/neplacenym vyvojem nebo radou) na prevodu nekterych widgetu do CLX
komponent pro kylix ?
S prichodem kylixu bych rad zacal psat okenni aplikace pro Linux, a vsiml
jsem si jak je treba vymakany editor Kate (zaklad je prave z kwrite) a
napadlo me jak by bylo asi slozite z toho udelat komponentu .. a takovych
vymakanych veci je vice ... pokud jsem mimo, tak me prosim opravte, o
programovani pod KDE nevim nic a kylix se prave ucim vcetne pascalu ...

--
Best Regards,

		David Janko
		programmer & Linux system administrator