Bugy 2.4.12 isdnloop + gf2k

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Neděle Říjen 14 20:06:34 CEST 2001

No tak uz toho zacinam mit pomalu dost. Ve 2.4.9 chybny include u NTFS, do
2.4.10 kalamita se spravou VM, 2.4.11 ma nyni pridomek dontuse a dnes jsem
pri kompilaci 2.4.12 zjistit bug v ovladacich pro Genius joysticky a
gamepady (gf2k), pri jejich zvoleni nejde jadro vubec zkompilovat (zrejme
chybny include). Naprosto nefunkcni je isdnloop, pri kompilaci do jadra to
skoncilo na kernel panic hned pri bootovani, pokud to zkompiluju jako modul,
pak po modprobe isdnloop ziskam spolehlive Unable to handle null pointer
.... blablabla. Znam je bug v parportu, uz se o nem tady psalo.

Sakra to by to opravdu neslo alespon MINIMALNE otestovat, nez neco pustim do
sveta?! :-(( Jde to skutecne od desiti k peti. Mam dojem, ze Linus uz zrejme
naprosto rezignoval i na nejake minimalni testovani a proste vypousti kazdy
tyden novou verzi, ve ktere je krom predchozich oprav X chyb zavleceno
minimalne 2X chyb novych. Vazne uvazuji, ze prejdu zpet na radu 2.2, uz to
zacina byt opravdu neunosne, zjistuji, ze z kernelu 2.4.x mi bezproblemove
nejede ani jeden. :-((

Preji prijemny novy tyden.

Jakub Moc