Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandra

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Neděle Říjen 14 10:44:09 CEST 2001

 Př> no a četl jste ten příspěvek ???
 Př> --cut--
 Př> Zacinam tomu prichazet na kloub... Milan Kerslager mi podstrkuje
 Př> nejake jine distribuce Linuxu, ktere tajne vydava za RedHat Linux.
 Př> Pak
 Př> se nemam divit, ze v mojem "RedHat Linuxu" vsechno funguje kdezto
 Př> ostatnich oficialnich RedHat Linuxech ne. --end-- tohle nezní jako
 Př> kritika a jména jsou naprosto správně

Mozna vam pomuze, kdyz jeste predchoziho autora doplnim o informaci, ze
Milan Kerslager je clovek z RedHat CZ, takze pokud ho pisatel zna
osobne, dostava jadra primo od nej. A tedy si dovolil maly vtipek.

Petr

... Jeeeee ten slon ma krasne usi, ja mu je asi ulomim.