Jak uklidit /lost+found ?

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Neděle Říjen 14 19:35:37 CEST 2001

David Rohleder <davro na ics.muni.cz> wrote:
> Ja nemam nic proti mazani vnitrku /lost+found, ale proti smazani
> samotneho adresare.

A proc? :-) Co kdyz bude lost+found po vypadku poskozeny? (Ja take
u Linuxu vidavam, ze po resetu jsou poskozene soubory a adresare,
u kterych bych to vubec neocekaval.) Neni to priblizne shodne, jako
kdyby si fsck v pripade potreby lost+found vytvorilo samo?

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science