Jak uklidit /lost+found ?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Neděle Říjen 14 21:26:07 CEST 2001

"j.taimr" <j.taimr na chello.nl> writes:

> O likvidaci samotného /lost+found jsem samozřejmě nemluvil, mluvil jsem o
> OBSAHU tohoto adresáře, resp. o 'nesmazatelných' souborech a podadresářích,
> které se (po eventuálním překopírování použitelných adresářů a souborů)
> vzpírají následnému vymazání, jelikož jejich atributy mají všechny možné i
> nemožné hodnoty. Ostatně i kdyby byl zlikvidován vlastní adresář lost+found
> (např. příkazem rm -r /lost+found), lze jej vždy vytvořit znova pomocí
> mklost+found, nehledě k tomu, že jej vytvoří první probíhající e2fsck.
> Tolik na okraj.

IMHO to neni rozumne z jednoho duvodu. /lost+found si staticky alokuje
velikost pred tim, nez ji skutecne potrebuje. Kdyz si e2fsck musi
vytvorit adresar sam, tak mu zbytecne komplikujeme cinnost (treba
nemusi byt dost mista na disku, nebo zaplacane vsechny i-node - pokud
nekdo vytvarel fs bez mista pro roota).

Ale na druhou stranu, ja na svych JFS filesystemech zadny /lost+found
nemam :-)

Brno, Czech Republic