isdn teles16.3c

dan na ohnesorg.cz dan na ohnesorg.cz
Neděle Říjen 14 22:45:46 CEST 2001

On Sun, Oct 14, 2001 at 09:09:33PM +0200, marek cervenka wrote:

> HiSax: Approval certification failed because of
> HiSax: unauthorized source code changes

Sice jsem tu kartu nikdy nevidel, ale tohle je dost divna hlaska. ISDN stack
v linuxu je v nemecku homologovan, coz v zasade znamena, ze je garantovana
funkcnost i u nas, sice ne pravne, ale tak nejak logicky, kdyz mame stejne
ISDN. Nicmene predpokladem te homologace je, ze souhlasi kontrolni soucty
souboru, ve kterych je implemetovana ISDN signalizace. Vase soubory maji
kontrolni soucty vadne, proto to hlasi tohle. Nemuzete mit nejak vadne
stazene/rozbalene zdrojaky?

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /