RPM vs. kompilace

Houmles h na n.cz
Neděle Říjen 14 23:56:15 CEST 2001

Bry den,
 tak jelkoz vsichni tak pejou chvalu na vyhody RPM, napisu prozmenu vyhody
kompilace..
 1/ vite s cim jste si aplikaci zkompiloval - nemuze (no... jak komu :-))
se stat ze by vam nejaka funkce aplikace chybela ci naopak prebyvala a tim
treba nechtene umoznovala zase o neco vetsi sanci k chybe (no dobre,
vetsina funkci se da vypnout i v konfiguracich a kdosi tu psal ze chybet
by zadne funkce nemely. Na druhou stranu ja mam treba radeji kernel
staticky nez distribucni modularni - jsem paranoidni a bojim se backdooru
v kernelu..)
 2/ program se vam prelozi pro vas procesor, ne jen pro jakousi pochybnou
i386 architekturu a smytec. Vyhoda? predevsim rychlost.
 3/ neverim binarkam, ktere nejsou ulozene na opravdu bezpecnem serveru, a
tem take neverim. Ale je pravda, ze zdrojaky taky cely nectu. Ale moznost
mam :-)
 Osobne nepouzivam RPM (a tedy i red-had like distribuce) prave kvuli rpm
a jeho slavne databazi. Pokud clovek da -U a zjisti ze verze uz je
nainstalovana, nacez da -e a rpm napise ze bohuzel program nejni, pak je
chyba bud mezi zidli a klavesnici (coz nevylucuju), nebo v rpm - coz mi v
tomto pripade prijde pravdepodobnejsi. Proste se mi zda ze ta databaze
nefunguje jak ma a tudiz si radsi drzim "svuj" poradek. Nejvetsi nevyhodou
RPM tedy muze byt vase paranoia ;-)

--
:wq
 Houmles, h na n.cz, sherlock na inway.cz

lsd fbi cia drugs mafia weapons guns pedophilia fuck - hi Echolon!