nestartuje linux- VYRESENO

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Pondělí Říjen 15 08:24:25 CEST 2001

dobry den,

takze chyba bylo opravdu v knihovnach glibc. Po instalaci na pc s
procerorem iCeleron 700, se nainstaloval balicek glibc....i686.rpm.
Takze bylo potreba ho preinstalovat balickem glibc...i386.rpm. (rpm -U
-v --force). Dale bylo potreba aktualizovat linky sdilenych knihoven
(ldconfig -v). V tomto stavu mi to ale stale nechodilo,takze jsem se
podival jake knihovny vyuziva napr. program mount (ldd `witch mount`), a
stale mi to ukazovalo na knihovny v /lib/i686/. Takze jsem adresar
/lib/i686 vymazal, znova udelal ldconfig a pc486 bezi :-))

Dekuji vsem za rady a pomoc,preji pekny den
roman mosnicka