Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Pondělí Říjen 15 09:05:58 CEST 2001

On Mon, 15 Oct 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Jenom technicka poznamka k veci, konkretne 2.2.19 od Red Hat je dost
> opatchovana oproti Linusovi i nadale, ackoli se povazuje vseobecne za
> velmi stabilni jadro (konkretne RAID je uplne o necem jinem). To co
> pisete je pouze vase prani a ne realita....

Podivej se na:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/kernel/people/alan/linux-2.2/2.2.20pre/pre-patch-2.2.20-10.bz2

a zjistis, ze jadro 2.2.19 uz je stara zalezitost. Az Alan najde cas (nebo
bude dostatecne spokojen, coz uz v tomto pripade deklaroval), bude k
dispozici 2.2.20.

Nechapu, proc bych mel pouzivat jadro 2.2.19, kdyz mam k dispozici sadu
oprav, ktere jsou volne k dispozici a proc bych mel na neci prani tyto
zaplaty ignorovat (krome toho - Linus se o radu 2.2.x uz nestara a jeji
vyvoj je opravdu Alanova vec, cili jeho jadra jsou skutecnym a ne jen "de
fakto" vyvojovym stromem).

Dale nechapu, proc by distributor nemohl pouzit cololiv ze sady Alanovych
zaplat a nechapu, proc by nemeli pouzivat opravy na veci, ktere jsou v
jadre chybne a *vi* se o tom (a jsou k dispozici opravy).

To jen proto, abyste byl spokojen, ze jsou dodavana panenska jadra
(vcetne dokumentovanych chyb)?

Myslim, ze nema cenu, abych dale vysbetloval to, co kolega odmita prijmout
(alespon jako fakt, kdyz uz s tim ze zahadneho duvodu nesouhlasi) a
nepredestiral mi (nam) tady naprosto zcestne myslenky.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz