Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Pondělí Říjen 15 09:19:14 CEST 2001

> Podivej se na:
> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/kernel/people/alan/linux-2.2/2.2.20pre/pre-patch-2.2.20-10.bz2
> a zjistis, ze jadro 2.2.19 uz je stara zalezitost. Az Alan najde cas (nebo
> bude dostatecne spokojen, coz uz v tomto pripade deklaroval), bude k
> dispozici 2.2.20.

	Chces rici, ze v 2.2.20 bude vymenena komponenta SW RAID z verze 0.4
(0.5?) (vanilla jadro vcetne 2.2.19) za verzi 0.9 (to co obsahuje
kernel-2.2.*.rpm a kernel-source-2.2.*.rpm a snad 2.2.20?) - jedna se
velice zavaznou zmenu v API bez zpetne kompatibility (a to vcetne
podpurnych tools - raidtools?)?

	To jsem skutecne nevedel a pokud je to tak, moje vytky k tomuto beru
zpet a omlouvam se... (Domnivam se vsak, ze tomu tak neni a nebude)

> vyvoj je opravdu Alanova vec, cili jeho jadra jsou skutecnym a ne jen "de
> fakto" vyvojovym stromem).

	Mluvili jsme o tom (resp. nekteri vyjadrili svuj nazor), ze drive nebo
pozdeji se vendorska jadra (v dane vetvi) slouci s vanilla, ja jsem
namitl, ze u rady 2.2. je to stale jen (asi) zbozne prani a ze u rady
2.4. to IMHO nebude ruzovejsi...

> To jen proto, abyste byl spokojen, ze jsou dodavana panenska jadra
> (vcetne dokumentovanych chyb)?

	Nikoliv z duvodu __vlastni__ spokojenosti, coz se snazim demonstrovat
celou dobu.

> Myslim, ze nema cenu, abych dale vysbetloval to, co kolega odmita prijmout
> (alespon jako fakt, kdyz uz s tim ze zahadneho duvodu nesouhlasi) a
> nepredestiral mi (nam) tady naprosto zcestne myslenky.

	Prosim odpovez naprosto jasne a konkretne na vyse polozeny jasny a
konkretni dotaz, pote bude jasne, zda-li a ci jsou ty zcestne
mysle'nky....