Samba+Netatalk - nelze smazat Icon^M

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pondělí Říjen 15 10:12:57 CEST 2001

Zdravim,

vyskytnul se mi tu takovy zvlastni problem.
Na serveru bezi Samba 2.0.x a Netatalk+Asun.
Uzivatele Win a Mac sdili pres tyto sluzby jeden
spolecny Volume. Problem je v tom, ze pokud
uzivatel vytvori novy adresar ze stanice s MacOS,
vznikne v tomto adresari soubor "Icon^M".

Pokud tento adresar chce smazat uzivatel z Win,
tak se mu to nepodari, protoze vidi jen "Icon" a
uz nevidi to "^M" na konci.
Vsechny ostatni soubory smazat lze.
Nesetkal se s tim nekdo? je to problem MacOS nebo
Netatalk-u ?(nebo problem mezi klavesnici a zidli ?)
Hledal jsem na Deja, ale nic jsem k tomu
nenasel. Mozna jsem hledal blbe :-)

Muze me nekdo nasmerovat ?

Diky

Roman DAVID