Samba+Netatalk - nelze smazat Icon^M

dan na ohnesorg.cz dan na ohnesorg.cz
Úterý Říjen 16 00:17:06 CEST 2001

On Mon, Oct 15, 2001 at 10:12:57AM +0200, Roman DAVID wrote:

> vyskytnul se mi tu takovy zvlastni problem.
> Na serveru bezi Samba 2.0.x a Netatalk+Asun.
> Uzivatele Win a Mac sdili pres tyto sluzby jeden
> spolecny Volume. Problem je v tom, ze pokud
> uzivatel vytvori novy adresar ze stanice s MacOS,
> vznikne v tomto adresari soubor "Icon^M".
>
> Pokud tento adresar chce smazat uzivatel z Win,
> tak se mu to nepodari, protoze vidi jen "Icon" a
> uz nevidi to "^M" na konci.
> Vsechny ostatni soubory smazat lze.
> Nesetkal se s tim nekdo? je to problem MacOS nebo
> Netatalk-u ?(nebo problem mezi klavesnici a zidli ?)

Problem je na strane toho netatalku, samba se chova v ramci svych
bezpecnostnich standardu, kdyz odmita pracovat se souborem, ktery obsahuje v
nazvu ^M. Predpokladam, ze i kdyby se ten znak sambe povolil, ze by windows
stejne nedokazaly ten soubor smazat.

Mozna to bude chtit mrknout do zdrojaku netatalku a ten ^M odstranovat.
Dalsi moznost je skryt ho pred uzivatelu windows pres veto files.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /