sitovy disk

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pondělí Říjen 15 10:23:01 CEST 2001

Zdravim,
mam proble s tim, jak pripojit sitovy disk

Situace je takova, ze to jakymsi zposobem fungovalo, za teto konfigurace:
1 stroj - SuSE 7.0, jako home mel namapovany disk na druhem stroji
2 stroj - RH 7.1

Na strane SuSE se to zda v poradku, ovsem RH moc neznam. SuSE pri startu
hlasi, ze disky nemoze pripojit kuli pravum.

Situace vznikla tak, ze se kdosi rozhodl zmenit IP adresy site. Stalo se
tedy, na mne zbyl ukol prenastavit linuxy (nejsem admin, nybrz programator).

Potreboval bych poradit, kde je v RH ulozena konfigurace teto sluzby +
konfigurace samby. Disky v RH maji byt videt pro ostatni stroje, vcetne
WinNT stanic.

Bohuzel jsem zatim nedostal povoleni najmout na tento ukol externisty,
linuxova cast site se bude v dohledne dobe rekonfigurovat, takze staci
rekneme provizornejsi reseni, nicmene neni mozne toto provest v soucasne
dobe.
Diky Chaloupka