C, python, perl, ...?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Říjen 15 10:54:31 CEST 2001

On Mon, Oct 15, 2001 at 09:00:15AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Perl ma DBI, Python mozna ma rovnez neco, PHP ma kulovy, a C/C++

 ODBC (ma ho i PHP, coz neznamena, ze bych zrovna tento jazyk
 doporucoval...)

> (vcetne Java, Fortran atd.) ma __normovane__ Embedded SQL (ESQL), ma ho
> i Oracle (Pro*C, Pro*Fortran, Pro*Basic), ma ho kazda poradna databaze
> (Informix, Sybase, Postgres apod.), nevidim v tom problem.

 IMHO dulezitejsi je v cem to dotycny dokaze napsat :-) Ono nezalezi
 na tom mate-li prectenou prirucku a zvladate-li dany jazyk, ale
 mate-li ten jazyk opravdu zazity coz je zalezitost mnoha radek kodu,
 ktere ma clovek za sebou. Vetsina zminovanych jazyku vam poskytne
 totez.

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>