C, python, perl, ...?

mira mira na tmapy.cz
Úterý Říjen 16 08:53:30 CEST 2001

Karel Zak wrote:

>  ODBC (ma ho i PHP, coz neznamena, ze bych zrovna tento jazyk
>  doporucoval...)

>  IMHO dulezitejsi je v cem to dotycny dokaze napsat :-) Ono nezalezi
>  na tom mate-li prectenou prirucku a zvladate-li dany jazyk, ale
>  mate-li ten jazyk opravdu zazity coz je zalezitost mnoha radek kodu,
>  ktere ma clovek za sebou. Vetsina zminovanych jazyku vam poskytne
>  totez.

   Myslite, ze psani v C bude v pripade komunikace s databazi obdobne
psani v pythonu/perlu?
Jednou jsem psal neco s databazi tusim v perlu (nebo php?] a pripadalo
mi to hodne jednoduche, zatimco kdyz jsem chtel udelat obycejny select z
C, tak mi to pripadalo dost nepohodlne a komplikovane. (Jak pri pouziti
s prikazy typu exec SQL, tak i pri pouziti treba OCI - Oracle Call
Interface).

 Ale nemam tolik zkusenosti, takze vitam Vase nazory.

Michal Řada, Mgr.