Sitovky ISA a PCI

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Říjen 15 10:58:21 CEST 2001

> V souvislosti s bourlivou diskusi ohledne jadra me zaujalo
> tvrzeni o nevhodnosti/nemoznosti michat sitovky ISA/PCI.

miesat ich ide len treba pametat ze ako prve nabehnu ISA a az potom PCI
veci (ked su drivre v jadre) a pokial mas vela veci tak si musis
rozmisliet IRQcka a nespoliehat sa ze bios to nejak utrasie.

> Co je na tom pravdy a jaky to ma duvod? Kdyz jsem sestavoval
> server, tak jsem je tam v klidu placnul (teda jednu ISA,
> jednu PCI) a rozbehlo se to bez nejmensich problemu a funguje
> to dosud (pul roku, jadro 2.2.19).

preco by nemalo :) dovod nieje ziadny maximal ne mal niekdo zle
skusenosti.

> Na doc. Chocholouska sice zraly jsem, ale tohle jako hlavni duvod
> zrovna necitim :-)

nutkave vrazdiace sklony? To bude sefstvom. (vlastnim)

--
Optimista se uci rusky, pesimista cinsky, realista se uci strilet.

Ti, ktori vymenia svoju slobodu za bezpecie, si nezasluzia ani slobodu
ani bezpecie.
					Benjamin Franklin

Afganistan nejde dobit, je mozne nim len prejst.
					Alexander Velky