Sitovky ISA a PCI

Pondělí Říjen 15 11:39:01 CEST 2001

> miesat ich ide len treba pametat ze ako prve nabehnu ISA a az potom PCI
> veci (ked su drivre v jadre) a pokial mas vela veci tak si musis
> rozmisliet IRQcka a nespoliehat sa ze bios to nejak utrasie.

	A nebo (moje caste pripady:-() je ani pres explicitni uvedeni IOportu a
IRQ jadro nenajde, zajimave, ze zasadne nenajde pouze ISA sitovky, mne
se to jevi tak, ze je proste PCI preplacnou...;-) - ano je to terminus
technikus, ale to same jadro bez driveru pro jakoukoli PCI sitovku najde
tu samou ISA kartu na autoprobe naprosto bez problemu...