emacs, barva pozadi x barva pozadi pod pismem

Oto Buchta tapik na neo.cz
Pondělí Říjen 15 12:37:18 CEST 2001

Dne pá 12. říjen 2001 01:38 gum na centrum.cz napsal(a):
> Zdravim,
>
> potreboval bych poradit, jak spravne nastavit barvicky pro emacs.
> Pouzivam kdysi standardni zelene pozadi.
>
> Problem je, ze v nekterych pripadech se mi zobrazuje misto zalene
> barvy na pozadi pod pismenky sediva. Nastaveni v .Xdefaults je:
>
> emacs*Foreground: Wheat
> emacs*Background: DarkSlateGray
> emacs*Border: Wheat
> emacs*cursorColor: Orchid
> emacs*pointerColor: Orchid
>
> Toto chovani jsem zaznamenal pri spustenem KDE 2.2.1. Pokud pustim
> emacs na "hole" X tak zobrazuje barvicky spravne.

To jedna y mala "demenci", ktere mi na emacsu vadi. Snazi se sam rozhodnout,
jestli ma zobrazovat inverzne nebo ne. A nekdy se mu to nepovede.
Z historicekho hlediska mi zustal v .gnu-emacs (pro SuSE, standardne v .emacs)
zakomentovany radek

;;(set-face-inverse-video-p 'default t);; only for RedHat and KDE :-(((

--
Oto 'tapik' Buchta