Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandra

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Říjen 15 12:48:34 CEST 2001

"Milan Kerslager" <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:Pine.LNX.4.33.0110151100330.9132-100000 na pluto.pslib.cz...

> rpm -Uvh kernel-X.Y.Z-A.src.rpm
> cd /usr/src/redhat
> rpm -bp SPEC/kernel.spec     # ziskam jadro, ktere pouzivaji pri prekladu
> cd BUILD/kernel-X.Y.Z
>
> a ted muzu aplikovat doplnujici zaplaty dle libosti.

Pravda za predpokladu, ze tie patche su voci "podobnej" verzii
a ze jeden ku svojej funkcii nevyzaduje druhy. Pri jadrach,
kde niekto zmeni dolezite makro z dvojargumentoveho na
trojargumentove (ako nedavno) mozes akurat tak patrat,
co sa to vlastne zmenilo.

Nemam v zasade nic proti patchom distributora zameranym
na stabilitu. Pokial je ale defaultova instalacia taka, ze ku svojej
cinnosti niektory z patchov vyzaduje (a slobodnu volbu pouzitia
vanilla jadra mi tak berie), rozhodne nie som nadseny. Pokial
mi da moznost vybrat si, v poriadku, ale bolo by slusne
na to upozornit pri zaklikavani prislusnej polozky.

Zdravi
--
                                                    Stano