Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandra

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Pondělí Říjen 15 13:45:22 CEST 2001

On Mon, Oct 15, 2001 at 12:48:34PM +0200, Stanislav Meduna wrote:

> Pravda za predpokladu, ze tie patche su voci "podobnej" verzii
> a ze jeden ku svojej funkcii nevyzaduje druhy. Pri jadrach,
> kde niekto zmeni dolezite makro z dvojargumentoveho na
> trojargumentove (ako nedavno) mozes akurat tak patrat,
> co sa to vlastne zmenilo.

> Nemam v zasade nic proti patchom distributora zameranym
> na stabilitu. Pokial je ale defaultova instalacia taka, ze ku svojej
> cinnosti niektory z patchov vyzaduje (a slobodnu volbu pouzitia
> vanilla jadra mi tak berie), rozhodne nie som nadseny. Pokial
> mi da moznost vybrat si, v poriadku, ale bolo by slusne
> [...]
Taky mam podobny nazor.

Je zajimave, ze treba debian ma jadra ve stabilni rade tyto:
stable  kernel-image-2.2.19-idepci 2.2.19-2   (1216.4k)
   Linux kernel binary image.
stable  kernel-image-2.2.19-compact 2.2.19-2   (1836.4k)
   Linux kernel binary image.
stable  kernel-image-2.2.19 2.2.19-2   (5528.8k)
   Linux kernel binary image for version 2.2.19.
stable  kernel-image-2.2.19-ide 2.2.19-2   (5676.6k)
   Linux kernel binary image for version 2.2.19.

Kazde jadro ma nejakou svoji funkci.
U jadra 2.2.19 je videt, ze je to verze 2.
V unstable je verze 2.2.19-11. Nevim co v ni je, protoze to nebudu
cele stahovat.
Kazdopadne kazda preverze ma nove oznaceni jako sveho casu treba pre
verze 2.2.19.
konkretne treba
kernel-image-2.2.19pre17 2.2.19-X
Takze nechapu proc se musi davat do RedHatu nejake verze s 2.2.20 a
kdyz uz, tak proc ne pod jinym jadrem.
Kazdy kdo chce riskovat, at si to vyzkousi.

skim
  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX