RE: Existuje nástroj pro vytváření chráněné dokumentace

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pondělí Říjen 15 11:45:05 CEST 2001

-----Původní zpráva-----
Od: marek.jaros na jet2web.cz [mailto:marek.jaros na jet2web.cz]
Odesláno: 11. října 2001 13:58
Předmět: Re: Existuje nástroj pro vytváření chráněné dokumentace

> to neni az tak slozity, napriklad pro elektronickou distribuci knih,
nebo
> jineho autorskeho dila.

Taky bych neco takoveho potreboval.
Jde mi spis o to, aby moji elektronickou distribuci nikdo nemohl
pozmenit.
V nejhorsim, kdyz ji pozmeni, at je to hnde nejak poznat, ze to neni
original.
Nejde mi ani tak o autorska prava jako o to,
ze nechci aby pod mym jmenem byly sireny nejake cizi nesmysly.
PDF je "public", zamceny MS office dokument je odemceny pod 1 vterinu,
MD5 je prima, ale neni zaintegrovano do prohlizece.
Externe si to nikdo nezkontroluje ...

radek.karaffa na ct.cz