Existuje nástroj pro vytváření chráněné dokumentace

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Pondělí Říjen 15 14:36:27 CEST 2001

On Mon, Oct 15, 2001 at 11:45:05AM +0200, radek.karaffa na ct.cz wrote:
> Jde mi spis o to, aby moji elektronickou distribuci nikdo nemohl
> pozmenit.  V nejhorsim, kdyz ji pozmeni, at je to hnde nejak poznat,
> ze to neni original.  Nejde mi ani tak o autorska prava jako o to,
> ze nechci aby pod mym jmenem byly sireny nejake cizi nesmysly.  PDF
> je "public", zamceny MS office dokument je odemceny pod 1 vterinu,
> MD5 je prima, ale neni zaintegrovano do prohlizece.  Externe si to
> nikdo nezkontroluje ...
to potom potrebujete nejaky digitalni podpis, ale rozhodne ne
sifrovani.
To Vam stejne nekdo kdykoliv hackne a stejne to vyda za sve.

Videl bych to na vytvoreni nejakeho mechanismu na overovani oproti
vasi firme.

skim
  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX