Prvni dojem ze StarOffice 6.0 Beta

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Pondělí Říjen 15 14:48:54 CEST 2001

Peter Cernoch wrote:

> * doba spusteni priblizne stejna jako u SO5.2

	Mám jinou zkušenost a proto novou betu nepoužívám. Program SO 5.1 mi
startoval (zhruba) půl minuty, SO 5.2 minutu a SO 6.0 beta minutu a půl.
Takže nějaké urychlení odstraněním destopu se pro mě v 6.0 beta nekoná.

> * text napsany pod Linuxem a ulozeny ve formatu MS Word 97/2000 a RTF
>    precten pod Win bez problemu (ve Wordu (DOC, RTF) a Atlantisu (RTF))

	Pokud vám tohle stačí, pak je to fajn. Já ale chci občas číst české
dokumenty ve formátu MS Word 95. Pak se vždy vracím k 5.1, protože s 5.2
a 6.0 beta mám problémy.

> * text ulozeny v nativnim formatu rovnez zobrazen ve Win bez problemu.

	Předpokládám, že myslíte v SO pod Win. Pokud ano, funguje vám to i se
slovem kůň (uloženo na Linuxu, přečteno ve Windows)?

> Jeste zmensit hardwarovou narocnost a trochu zrychlit startovani ...

	To znamená, že chcete, aby startovaly rychleji, než 5.2 nebo jste to
"doba spusteni priblizne stejna" nemyslel tak vážně?

> Jake mate zkusenosti vy ?

	Zkusil jsem a zůstávám u 5.2, protože zatím nevím co pro svou práci
získám v 6.0 beta navíc. Až to budu vědět, tak možná přijmu to zpomalení
(které není pouze při spouštění, ale i při pohybu v menu i jinde).
--
Ing. Michal Žejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovská uhelná, a.s.			tel.: +420 168 46-5418