Prvni dojem ze StarOffice 6.0 Beta

Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Pondělí Říjen 15 15:13:52 CEST 2001

Michal Žejdl wrote:

> Mám jinou zkušenost a proto novou betu nepoužívám. Program SO 5.1 mi
> startoval (zhruba) půl minuty, SO 5.2 minutu a SO 6.0 beta minutu a půl.
> Takže nějaké urychlení odstraněním destopu se pro mě v 6.0 beta nekoná.
ano, je to bohuzial tak, ale podla info zo sun-u je tam kopa ladiacich
info, preto je instalacia taka velka a taka pomala.Ze vraj ked bude ostra
verzia, tak za to zmeni (dufajme, ze k lepsiemu ;-))

> Pokud vám tohle stačí, pak je to fajn. Já ale chci občas číst české
> dokumenty ve formátu MS Word 95. Pak se vždy vracím k 5.1, protože s 5.2
> a 6.0 beta mám problémy.

no ja mam zas opacnu skusenost, kopa veci vo worde a v exceli, ktore mi so
5.2. precital zle, mi so6.0 pre citalo dobre (napr. spojene bunky v exceli
a pod.), podobne aj s exportom.

        peter