Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pondělí Říjen 15 16:58:48 CEST 2001

On Mon, 15 Oct 2001, Oto Buchta wrote:

> Problem je v tom, ze se sily deli 1/3 a ani tak neni jasne, ze vitezny VM
> bude ten spravny, protoze na konci rozhodovani se bude muset udelat merge
> vsech featur jednotlivych VM,
>protoze jinak by byla fakt spousta prace vis kde.
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mozna jsem to spatne pochopil... Chcete rict, ze se nakonec bude muset
udelat nejake slouceni techto tri VM, jenom proto, aby se nevyhodila prace
ostatnich vyvojaru? Jestli jste to tak myslel, tak sorry, ale
to je nejvetsi hloupost, kterou jsem v tehle debate slysel.
Jestli jste to tak nemyslel, tak se omlouvam a prosim vas o upresneni,
klidne na muj mail.

> A nakonec jedna otazka: Co kdyz to neni ani jeden z tech tri?
Tak to je nejaky jiny. Co na to rict jineho? Nebo co jste cekal jineho?
Tato otazka by mela smerovat spise Linusovi. Jinak neni vubec zadny rozdil
mezi tim, jestli takovouhle otazku polozite zde v konferenci nebo babam na
trznici.

Sorry, za trosku podrazdeny mail, ale uz me tahle debata zacina fakt
unavovat. Zkuste misto "kdyby" a vesteni prednaset nejake fakta a
argumenty zalozene na faktech, ne na vasich pocitech a domenkach
(nemyslen konkretne pan Buchta, ale mysleno obecne).

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..