Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Oto Buchta tapik na neo.cz
Pondělí Říjen 15 17:15:48 CEST 2001

Dne po 15. říjen 2001 16:58 Tomas Valousek napsal(a):

>  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Mozna jsem to spatne pochopil... Chcete rict, ze se nakonec bude muset
> udelat nejake slouceni techto tri VM, jenom proto, aby se nevyhodila prace
> ostatnich vyvojaru? Jestli jste to tak myslel, tak sorry, ale
> to je nejvetsi hloupost, kterou jsem v tehle debate slysel.

Upresnuji: Pokud se v kazdem VM objevi alespon jedna "fakt perla", mela by se
objevit i v tom, ktery se za cas stane "tim pravym a jedinym", pokud k necemu
takovemu dojde. Nebo se dostaneme pouze k Darvinovu "prezije nejsilnejsi",
ale to, ze ten druhy nejsilnejsi mel umel cist myslenky, nebude za par
generaci nikdo vedet. U software mame tu vyhodu, ze muzeme udelat
mezidruhove krizeni a tedy mit velice silny a zivotaschopny VM, ktery ale
take muze umet cist myslenky.

Protoze jinak je cela prace na VM umejicim cist myslenky uplne zbytecna.
--
Oto 'tapik' Buchta