SAMBA - smbpasswd

Marek Jaros marek.jaros na jet2web.cz
Pondělí Říjen 15 18:23:32 CEST 2001

On Mon, Oct 15, 2001 at 06:06:59PM +0200, Kebert Martin wrote:

> No nejsem si jisty, ale myslim si ze by to melo souviset s
> pravama/vlastnictvim souborů ktere tam dotycny uzivatel ulozi.

nemyslim si ze by to bylo tim, protoze kdyz necham usera prihlasit na
uzivatele guest tak je vlastnikem taky vzdycky nobody.

> Ja jim dal jako default shell "/bin/false" a temer vsem stejnou skupinu ( az
> na par [10-15] vyjimek ). A protoze jsem jim nechal vlastniho uzivatele tak
> mi alespon odpadaji otazky na uzivatele typu "Kdo tam ulozil ten soubor co
> tam nema co delat ?" :-).
kdyby to slo udelat takhle tak bych neotravoval v konferenci. tak to proste
nejde.

> Ja si prave nemyslim, ze by to byla chyba.

o tom nechci polemizovat, predpokladam ze pro to meli vyvojari sve dobre
duvody, ale me by to vyhovovalo tak jak jsem popsal:

potrebuju vytvaret smbusery aniz bych menil soubor /etc/passwd
/etc/master.passwd etc...

za rady typu: udelej nekolik unix useru se stejnym uid, vobejdi vsechno mozny,
ale na sambu nesahej predem dekuju, ale vubec mi nepomohou.

	jam

--
I'm not designed for M$ WindowsVC