SAMBA - smbpasswd

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Úterý Říjen 16 14:17:01 CEST 2001

 Marek Jaros napsal:
> ~~~ cut man 5 smbpasswd ~~~
>        name   This  is  the  user  name.  It  must be a name that
>               already exists in the standard UNIX passwd file.
> ~~~ end ~~~
>
> proc?
>
> tedy ja bych naopak potreboval aby spolu nemuseli korespondovat, chtel bych
> mit jednoho systemovyho usera a na jeho uid vytvorit vsechny smbusery.

Podivejte se do /etc/samba/smb.users (nebo nejak podobne)
Myslim, ze to resi vas problem.

Jde o mapovani smb uzivatelu na systemove uzivatele unixu.
Vice smb jmenum lze priradit jedno systemove.

s pozdravem

-- Adam Rogalewicz

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : adam na rogalewicz.cz xrogalew na informatics.muni.cz    *
* web    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew                    *

"Neni divu, ze jsem zmaten. Jeden z mych rodicu byl muz a druhy zena."