Neuspesna kompil kernelu 2 4 8 v mdk 8 1

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Říjen 15 18:44:08 CEST 2001

> Da se tedy krnl 2.4.8 v mdk 8.1 zkompilovat?
Jisteze da.

> Uz se to nekomu povedlo? (V praxi, ne v teorii)
Treba me ;-)

> Diky vsem kdo pomohou.
rpm --rebuild --target <vase platforma> kernel-bla bla bla.src.rpm

Pokud nutne chcete kompilovat nejakaou specifickou konfiguraci (proc?), mate
dve moznosti:
a)
rpm -Uvh kernel-src.rpm
cd /usr/src/RPM/SPEC
rpm -bp kenel-2.4.spec
cd /usr/src/RPM/BUILD/linux
make config
make....
b)
rpm -Uvh kernel-src.rpm
cd /usr/src/RPM/SOURCES
uprava kernel-platforma.config souboru
cd ../SPEC
rpm -ba kernel-2.4.spec

b) vam kernel prelozi a zabali do .rpm i .src.rpm souboru, coz je imho
nejlepsi zpusob. Ja to tak delam. Je pravda, ze take upravuju verzi ve .spec
souboru abych si svoje kernely poznal. Funguje bez _nejmensich_ problemu
(testovano na riznuch dellech a jednom noname pc)

Zdenek Mazanec