Existuje nastroj pro vytvareni chranene dokumentace (delsi)

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pondělí Říjen 15 20:02:32 CEST 2001

On Mon, 15 Oct 2001 radek.karaffa na ct.cz wrote:

> [...]

mohu potvrdit, ze automatizace scanovani textu (bez obrazku) je mozna.
funguje to velmi dobre a napr. deti ve zrakovych skolach jsou na lidech,
kteri to pro ne delaji naprosto zavisle. matematicke vyrazy se musi
prevest vetsinou rucne, ale takove obecne textove veci jsou jedna basen.
(nemam vlastni zkusenost, ale na vlastni oci jsem to videl, mimochodem
casto se jedna o recongnitu pro dos a stary dobry dosovsky wordperfect ;-)
)

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487